Loading Događaji

SEMINAR / EDUKACIJA »

Specijalist za digitalni marketing


Termin održavanja:

Zagreb, 4. i 5. srpanj 2024. (četvrtak i petak), Hotel Sheraton, Ul. kneza Borne 2

Vrijeme održavanja:

Početak: od 9,00 h (prijam od 8,30 h)
Očekivano trajanje seminara: 9,00 – 13,30 sati

Predavač:

» Krešimir Koružnjak, stručnjak za digitalni marketing

Kotizacija:

200,00 € (160,00 € + PDV) po sudioniku, a uključuje pisani materijal, olovku, osvježavajući napitak i uvjerenje o pohađanju edukacije. Drugi i svaki sljedeći sudionik iz istog društva plaća kotizaciju u iznosu od 175,00 €  (140,00 € + PDV).


Dvodnevna edukacija – trendovi i alati digitalnog marketinga u praksi

U vrijeme digitalne ere zanimanje za specijalistu digitalnog marketinga sve je traženije, a opis poslova i odgovornosti sve zahtjevniji.

Traži se poznavanje digitalnih medija, marketinga na društvenim mrežama, optimizacija sadržaja za web (SEO), poznavanje Google Analyticsa i Google Adsa, stvaranje digitalnog sadržaja (engl. copywriting)…


  • Što znači kvalitetna web stranica?
  • Kako integrirati digitalne komunikacijske kanale u marketinške strategije?
  • Što sve treba za uspješno oglašavanje?
  • Kako upotrebljavati online kanale kod komuniciranja s ciljanom publikom?

Svako zanimanje ima svoje specifičnosti, zakonitosti i pravila, a sve traženiji digitalni marketing uključuje definiranje i analizu ključnih pokazatelja, optimizaciju i monitoring kampanja, kvalitetan web, razne statistike i analitike, tehnike i alate, kao što su Google Ads i Analytics, kao i druge digitalne alate pomoću kojih ćete uspješno upravljati projektima i online marketinškim kampanjama.

Na edukaciji saznajte kako bez poteškoća:

  • planirati i kreirati strategiju digitalnog marketinga,
  • upravljati digitalnim kampanjama,
  • pratiti i analizirati uspješnost online kampanja,
  • osmišljavati digitalni sadržaj i kreirati uspješne kampanje,
  • pratiti i obrađivati statističke podatke kao što je Google Analytics,
  • optimizirati web stranicu kako bi bila što vidljivija,
  • izraditi uspješne Google Ads kampanje,
  • privući kupce i povećati prodaju uz pomoć digitalnog oglašavanja.

Na praktičnoj dvodnevnoj edukaciji polaznici će dobiti znanja, savjete i rješenja, primjere iz prakse, pregled alata i tehnika digitalnog marketinga, a koji će im pomoći u lakšem obavljanju njihova posla, kao što je kreiranje učinkovitog plana digitalnog marketinga, a što će generalno tvrtki omogućiti pronalazak novih kupaca i povećanje prodaje.


Pridružite nam se na dvodnevnoj edukciji: razmijenite iskustva s kolegama iz struke, upoznajte se s najboljim primjerima iz prakse i proširite svoje znanje u poznavanju trendova koji vrijede u digitalnom marketinškom okruženju.

Sudionici dvodnevne edukacije dobit će uvjerenje o pohađanju u tiskanom obliku po završetku edukacije.


Program dvodnevne edukacije:

04.07. (četvrtak) – Web stranica i SEO

Web stranica kao temelj digitalnog marketinga

  • Marketinški ciljevi prema tipovima web stranica
  • Definiranje strategije za lakše postizanje marketinških ciljeva 

Google ekosustav – kako zaista funkcionira tražilica

  • On Site SEO – tehnički i sadržajni aspekt
  • Off Site SEO – Link Building, izgradnja relevantnih poveznica

Google Business Profile – besplatan servis u digitalnom marketingu

  • Proširene mogućnosti web stranice
  • Koliku važnost GBP ima za SEO

Primjeri, pitanja i odgovori

05.07. (petak) – Oglašavanje, analiza i optimizacija

Oglašivačke platforme, servisi i alati

Google i Meta Ads oglašavanje – sličnosti i razlike

  • Odabir tipa kampanje prema ciljevima koje želimo postići
  • Mogućnosti ciljanja prema tipu i cilju kampanje
  • Izrada oglasa – tekst, foto i video
  • Kako AI može pomoći kod oglašavanja

Google Analytics (GA4)

  • Podaci – tipovi podataka, njihovo tumačenje i korištenje u svrhu optimizacije

Primjeri, pitanja i odgovori

Uplata:

Naknada za sudjelovanje na seminaru uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa:
HR83 2484 0081 1351 3485 6

Prijava:

Prijave za sudjelovanje dostavljaju se putem web prijavnice ili maila: seminar@seminar.hr


Molimo vas da nam svojom pravovremenom prijavom omogućite kvalitetno organiziranje seminara.
U slučaju nedovoljnog broja prijava zadržavamo pravo odgode ili otkaza seminara. U tom slučaju uplaćene kotizacije biti će odmah vraćene uplatiteljima.


Najnovije objave u našim NOVOSTIMA pratite »OVDJE!«


Podijelite ovaj seminar na društvenim mrežama 👍